dziadzioniunioo dziadzioniunioo
670
BLOG

Coryllusowi poświęcam...

dziadzioniunioo dziadzioniunioo Rozmaitości Obserwuj notkę 14

Zbanował mnie był Andersen XXI wieku... Muszę jakoś poradzić sobie z traumą. Przyznacie, że otrzymać takie sztychy znakomitym piórem to nie byle co.

Kwiatki na polu savoir vivre:

 "Dementia precox dziadek. Spadaj stąd."

" Ja widzi pan oceniam ludzi po nicku, nie mam innego wyjścia. Jeśli ktoś wpisuje się tutaj jako dziadzioniunio to cóż ja mogę rzec"

"Muszę cię dziadek jednak wywalić"

Kwiatki na polu rzetelności:

"nie napisałem ani jednej powieści, co może oznaczać tylko jedno: nie czytasz tego bloga ta uważnie jak twierdzisz"

w nazwiązaniu do 

" zamknięty w mikroświatku swojego bloga (wcale nie mówią, że słabego, bo nie dlatego tu bywałem)"

 Oraz kwiatek kwiatków:

"Przytaczane przez ciebie liczby świadczą, że na bardzo głębokim poziomie mijasz się z okolicznościami, w których przyszło ci żyć. Tak więc - spadaj stąd"

w nawiązaniu do

"Karnowscy są beznadziejnymi autorami, dlatego stworzyli beznadziejny portal "W polityce" i równie beznadziejny tygodnik "W sieci", który kupuje (nie ma chyba jeszcze oficjalnych danych, ale chyba około 2 setek tysięcy)beznadziejnych czytelników i jest wyśmienity autor Coryllus, który ma wyśmiente 2800 odsłon wpisu na blogu zamieszczonym pośród setek innych na S24"

-godz.23:55 odsłon wpisu Coryllusa 2957

 

Tak to jest moi mili, jak się nadepnie na odcisk rozdętego ego kieszonkowego Andersena i redaktora naczelnego najlepszego nieistniejącego tygodnika opinii nad Wisłą.

 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości